Prekių pirkimas ir pristatymas www.mgm.lt
Pirkimas www.mgm.lt
1. Išsirinkę prekę, įdėkite ją į krepšelį žalio mygtuko „Į krepšelį“ paspaudimu ir paspauskite prekių krepšelio, esančio ekrano viršuje, dešinėje, simbolį “Pirkti”.
2. Užpildykite prekės pristatymui reikalingą formą „Nauja registracija“, jei dar nesate užsiregistravęs. Jei jau esate užsiregistravęs, pateiktoje formoje įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį.
3. Pasirinkite apmokėjimo būdą (grynais pinigais arba pavedimu). Apmokant grynaisiais taikomas 3,50 EUR mokestis.
4. Susipažinkite su www.mgm.lt e-parduotuvės taisyklėmis ir patvirtinkite užsakymą.
5. Jeigu perkamos matuojamos prekės, parduotuvė turi teisę atsiųsti užsakytą kiekį prekės ne vientisą o pamatuotą iš dviejų dalių. Pirkėjas norėdamas gauti vientisą prekės kiekį, turi informuoti parduotuvės administratorių el. paštu: info@mgm.lt.
Pristatymas
Prekių pristatymas yra nemokamas, jeigu užsakymo suma - 35,- EUR ir didesnė (Prekių pristatymo įkainiai polietileno, statybinėms plėvelėms nustatomi kiekvienu atveju atskirai, su klientu susisiekus mgm.lt administratoriui (-ei)).
Į Kuršių Neriją pristatymas papildomai kainuoja 37,65 EUR.
Sunkioms, sveriančioms virš 30 kg, siūlome užnešimo paslaugą. Jos neužsakius, kurjeriui turėsite padėti patys arba siunta bus pristatyta tik iki namo, esančio užsakyme nurodytu adresu.
Užnešimo paslaugos kaina: 10 EUR.
Prekės pristatomos visoje Lietuvoje.
Pristatymo terminai
Kiekvienas užsakymas įvykdomas kuo greičiau, tačiau ne ilgiau kaip per 3 darbo dienas. Kiekvienu atveju dėl pristatymo Jus informuosime telefonu arba el. paštu. Jums patogų pristatymo laiką su Jumis suderins parduotuvės www.mgm.lt užsakymų administratorius.
Esant išskirtiniams atvejams dėl prekių pristatymo vėlavimo, klientui paskambiname ir pranešame kiek laiko reikės laukti. Tokiu atveju klientas renkasi ar laukti prekės ar atsiimti pinigus.
Prekių pristatymo metu klientas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjęs pažeidimą klientas siuntos turi nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Klientui priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai, o prekė yra kokybiška bei nepažeista. Klientas pretenzijų neturi.
Užsakymo įvykdymo terminas skaičiuojamas nuo prekės užsakymo patvirtinimo dienos, jei už prekę atsiskaitoma grynais pinigais (siuntos pristatymo metu). Jeigu už prekę mokama bankiniu pavedimu – nuo pinigų gavimo į mūsų sąskaitą momento.